Man vet inte vad man har för ens man har förlorat det.

Uah vilken dag. Först kaoz sen ännu mer KaoZ! okej, Dagen började med träslöjd. vi hade smörknivsprov, och skulle alltså göra egna smörkniva utan hjälp... Gick ju si så där. Sen hade vi franska och till sist matte. gissa jag höll på att dö. hatar matte, och man skulle redovisa o skit. aja sen efter skolan så vandrade jag hemmåt och insåg att mina nycklar inte är vart dom ska vara utan att dom är helt BORTA. Jag får PANIK och går överallt.. Blev desseutom Ute låst i 2 timmar.. men till slut så hittadede några dom i skolan och jag blir överlycklig!... senare blev det kväll och jag drog emot Zumban med syster och mamma, Skit skönt pass! har nu desseutom börjat där och har kort och allting, Super!.. Jani nu är jag dö trött o ska gå och lägga mig. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0