hej fan vintertid fan oj fan hejdå fan!.........

Meeeen guuud vad sakta tiden har gått har jag märkt!! tiden har ju ändrats till vintertid. inte liiite efterbliven...  min klocka i mitt rum har inte ändras JUST DÄRFÖR!.. Ohhhh. Och nej jag stönade inte!! hehe. nej men hej på er! måndag idag och det är HÖSTLOV gu'va skönt! sov ut idag och vaknade som en glad camila. har inte gjort så mycket en att lyssnat på musik och fixat lite. Försökte dock fixa en enkel biljätt till stockholm som jag ska åka till på torsdag. Men NEJNEJ det kunde jag inte, fattar inte! fast måste igetligen vara världens enklaste grej men inte för mig... aja istället så åker man med morsan senare till stan och får en biljätt rakt in i handen istället. Uuuuft. så mycke enklare. heh.. men det bryr ni er inte om.. Självklart camila.. JAJA.. Nu ska jag kolla runt lite och se vad om finns för skoj. #Big Love
gölligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0