22:54

Hej på er!! Idag fredag, yeeeey! :D. I skolan idag så hade vi NO exakt hela dagen, inte så mycket att berätta. Sen efter skolan drog man ner till Bowlingen med frida och körde gratis i typ en timme. Woho! lite dög man väll... Not!. Sen efter det så gick vi runt lite i Vilbergen. Frida skulle flytta hem till sin andra lägenhet. så drog vi dit och kollade läget, sen cycklade man hemmåt. Nån timme senare ringer det i mobilen och det var Carola. Och hon bara. Ja men jag väntar här i centralstationen påatt pappa ska komma hit och hämta mig.. Jag bara, Jaha?! okej.. med världens gladaste humör, sen så åkte dom och hämtade henne och sen mig. Hihi.. Bulan blir ju bara större o större.. sen så åkte vi en sväng till Maritza och kollade vad hon hade förs sig. så var vi där och snackade om allt möjligt. hade ni vet syskon tid. Inte alltid man har det liksom.. Senare åkte vi hem till mig och här käkade vi Kyckling och potatis som papi hade fixat till. Sen så leker jag lite med min lilla älskling här..





Och nu ska dom snart åka. :(. Men aja, sen ska jag väl mysa ner mig i sängen och bara ha det mysigt. Hörs sen då, Puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0