you are the only one i love. nobody else, not ever.

Tjo! idag Tisdag så hände det inte så mycket, först så började man dagen kl 9 med typ karaoke, sen hade vi någon sångpedagog och så sjöng vi en massa låtar, och sen tillslut så var det en liten konser inne i aulan. Det var några från rytmus som var och spelade upp lite.  Och snacka om en galen trummis! en snygg sådan.. haha, men aja.. sen kom jag hem och har inte gjort så mycket. Somnade typ på golvet sen vaknade jag av någon konstig dröm om att jag kunde flyga! och det kändes så himla verkligt! så äckligt asso, ni vet som om man faller från ett berg? sedan så väcker man med ett galet ryck. Ungefär så blev det för mig. Haha. sen så vaknade jag och så har jag bara suttit vid datan. Känns så himla skönt med profil vecka! LÄXFRI! eller typ.. på fredag så har jag so.. men aja, bara att på plugga på helt enkelt.. Aja ni får ha det en toppen kväll ! Puss
Photo Taken By Me: Cannon EFS 18-55mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0