Who you are

Uah vilket depp väder. Söndag idag och jag har inte gjort något särskilt. Igår var jag somsagt med kimberly och emma. Först så körde vi anden i glaset. Var verkligen pepp på att det skulle funka.. hih.. men nej tror ändå inte på detdär. Typ hundra procent på att '' det är någon '' som flyttar på den, för varför skulle man ha ett finger på glaset för då? Wierdo.. men man lever ju bara en gång och man var ju bara tvungen. I alla fall, sen så hyrde vi film med och köpte en massa gott. Det blev My name is Khan. Underbar film! sedan så drog vi hem till mig. Och jag var redan trött mendans dom andra hade värsta nattumorn. Och så blev dom helt plötsligt dö hungriga och dom började laga mat. haha. Jag bara ja ''men okej känn er som hemma bara'' vet inte riktigt vad dom gjorde.. aja sen så drog dom och jag blev ensam hemma för att mamsen o papsen var på fest. Sen minns jag inte riktigt vad som hände den natten.. sen nu vet jag inte. Vädret känns deppigt och jag känner mig lika så. Få se vad som händer senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0