Believe you can, You halfway there.

Lever! försöker i alla fall, har en massa plugg på gång.. men plugget kommer alltid före bloggandet!! :) Igentligen så har jag inget vättigt att säga..men tänker mest på er som faktiskt LÄSER min blogg.. (loveyouall!). Åh ja juste kollade på repris på ema förut på mtvs hemsida, så himla braaaaa! fick rysningar hela tiden, speciellt när jag hörde/såg Justin och lady gaga! underbart.. Hiho.. Hm, vad händer den här veckan? inget speciellt, förutom att min bebis fyller år på söndagen. Då blir det maskerad parteey, Wohoo! ♥ aja, ska forsätta plugga på franska nju, sen går jag och lägger mig. Au revoir mes cheri dormaient si deux! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0