I close my eyes and I can see a batter day.

Godkväll på er! idag så har jag tillbringat min kväll med frida då, vi gick ut och tog en massa bilder med. så himla nice!. märkte med att det inte ens var kallt ute. kunde liksom bara gå i kort tröja.. Och det är så himla bra! Och på tal om det så såg jag så där blixt snabbt i tidningen i lidl idag att Den här vintern kommer vara en av det varmaste på 130 år!.. eller något i den stilen. Och jag bara tänkte Yeeeeesss liksom. hehe ni fattar. I alla fall sen så drog ju frida hemmåt och jag hållde på att fixa mig inför kvällens pass. Blir lika nöjd varje gång! man känner sig så himla glad och bra varje gång... Åh juste, dom ska ju göra en sån här flash mob och filma in det hela. Först ska det bara vara typ 2 personer sen blir det flera o flera sen ska dom lägga ut det för någonting jag inte vet vad.. men det kommer bli skit kul! heh.. jaa sen så kom jag hem och nu ligger jag här i sängen och pratar med mitt folk. Imorgon så drar man ju till stockholm! Åhja, känns så himla bra! tar tåget vid 3 någongång och kommer fram vid 5 typ... där möter jag upp syrran och självklart nikki som med kommer från uppsala! woho. Aja mina vänner, det börjar bli sent och jag måste upp tidigt! ni får ha det så jätte bra sålänge! Godnatt! :)




#Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0