21 November

Hi there! kan bara inte säga något mer en än mycket seg dag. Först och främst min säng. Eller ja, min säng ''min säng'' kan bero på mig med, men jag får så hiiiiiimla ont i kroppern typ, varje morgon! Och så värker det resten av dagen. Inte alls bra! Uah, så jag kom på en bra sak. Jag ska fan testa sova i gästrummet inatt. Får ju en dubbel säng som är lite extra stor då. Kommer sommna som en liten prinsessa då, hihihi. ok, ja sen skolan var ganska chill idag. Förutom att jag och kimberly stannade kvar efter skolan i typ 2 timmar för att göra en svenska uppgift.. som ska redovisas imorgon! fast det gör inget, vi slutar ju ändå vid 12 imorgon! hiho.. och sen så kom man hem och gjorde färdigt resten av plugget, Åhhh när ska man leva igentligen?!?!.. aja.. just nu så ligger jag i den stora sköna sängen.. ( nån timme senare? ) haha.. skriver ganska segt när jag  bloggar. men aja. Sweet dreams !



Awwwwwwwww...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0