alla dessa ord gör mig paff.

Celler enzymer pepsin tjocktarm tunntarm magsäck tolvfingertarm svalget analöppning.... alla dessa saker bara snurrar runt mitt lilla 14 åriga skalle. Det kommer inte hända! NEJ never. händer absolut ingenting typ NADA!!!! Har prov imorn och kommer inte lyckats! eller jag tränar ju på Matspjälkningen, men hur tror ni att det går igentligen? Inte alls bra! och så måste man ha med om blodomloppet och andningen. Och jag kanske bara kan 30% av provet. My GUUUUUUUD, snälla help me smart!!! Bullshit. vad hjälper det med att jag skriver i bloggen igentigen? ABSOLUT INGENTING, ville bara släppa loss mina känslor bara.. Om ett förbannade prov. behöver en kram... :( huhuh.. nä skojja bara. men aja. tur att det är fredag imorgon då, anars vet jag inte vad jag skulle göra. aja PEACE!

Att förklara hur mycket jag älskar justin är som att förklara hur vatten smakar.
hihi, inte rätt bild i rätt inlägg direkt men denna kille ni, denna kille kan alltid få mig på topp humör. Love you till the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0