twinkle twinkle little whore you're at school not jersey shore.

Haha rubriken. ♥ Saknar Jersey shore som bara den!!.. i alla fall. Känns som om att det var evigheter sen jag blogga, fast ne var ju typ förreigår. heh.. ok, men idag i skolan var som en helt vanlig dag, försov mig dock! men det gjorde inget.. sen har jag varit halv seg hela dagen. Först hade vi svenska test, sjuktmegajobbigt o ha test på morgonen.. men AJA. sen hade vi idrott.. vi körde basket.. hihi och man ska ju inte snacka om hur snygg tränaren var.. HA nej jag sa inget. men allvarligt, basket? låter ju hur kul som helst.. :) efter idrotten så var det so och då var det LÄXFÖRHÖR. Gick helt ok! sedan efter skolan så följde erika med hem, vi ''plugga'' eller ja, babbla mest om allt och alla. haha erika, din humor + garv KLOCKRENT !.. Ja juste, sen så ringde min andre vän och ville gå på Breaking dawn twilight filmen. Tror inte att vi kunde boka tills då det är premiär ( altså imorgon! ) så vi går på Torsdag istället! superduper kul! men mig, erika, kimberly och emma. YEEEU. aja, det var nog allt från mig. Ska försöka blogga lite mera. men somsagt, läxor... har franska tills imorgon. PROV! och hon gav oss bara 2 dagar? Shit, tror hon att vi är datorer som memorerar allting eller? shit nej. AJA. Vi hörs! Godnattt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0