Love me now or love me never, but if you love me, love me forever.

Hallå hallå! hur har ni det? själv har man det fint fint, kan man säga. Idag har jag inte gjort något speciellt än att vart hemma och nördat datan. yey. eller ja, pappa kom förut med en ny bil föresten! skitsnygg, mörkblå som natten. Så vi tog en liten rundtur och passade på att hämta min biljett till Sthlm tills på torsdag. Och så ska jag vara där tills på söndag. Myspys. Aja sen så forsatte vi åka lite och jag somnade i bilen när vi skulle åka in på en sånhär tvätt grej.. haha.. Det är rätt lungnande detdära. Kom ihåg när man var liten och man var dö rädd för att åka in dit men ändå så hade man den där känslan '' Åh vad spännande, nu åker vi in till det där läskiga badhuset för bilar.''  och att man längtade som fasiken för att komma in dit. haha knas man var då. heh.. aja nu så vet jag inte riktigt vad som ska hända. Tyckte det nämndes nått om att syrran skulle till en basket match och att dom skulle lämna över nicolas hit. får jag hoppas på så att han kan komma och göra min kväll, bebi♥ sålänge ska jag platta håret. Ser ut som... ↓. vet inte riktigt vad man kan kalla det. haha. jaja folk ha en bra kväll sålänge.



#Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0