lallamullalej

SOVMORGON TILL HALV ELVA!! åhja, fast vaknade typ 8 ändå! haha.. men lika bra det, just nu så plattar jag håret, pluggar NO och bloggar.. No.. får inte in det!! och det är ganska mycket.. ÅHHHHH.. Och en sak till som gör mig irreterad just nu är att jag inte kommer in på min mobil!! det är typ bara frida som vet den. Och självklart ska hon ha in en svår lösen så att man glömmer bort. SMART CAMILA!! Åh tur att man har sovmorgon då så att man har tid att göra färdigt saker i alla fall. (idrott inställt p.g.a idrottslärarens son lider av vattenKoppor.) så det blir hemkumskap sen istället! men det bryr ni inte om. Ok. naefan, nu måste jag försöka slå in rätt kod. får ju mess hela tiden.. och jag är fortfarande IRRETERAD. Uaaaaaah.. HEJ



Bjuder på knas bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0