I'm not a fighter, But if i believe in something, I stand up for it.

Utväcklingssamtalet gick ju hur bra som helst! Är helt nöjd, verkligen! grejen är att jag måste bara kämpa och kämpa (matte&No) Vilket jag har svårt med. Men anars så klarar jag mig helt, och kommer klara skolan med bra betyg! Vet ni hur härligt det känns att få höra sånt här ibland?? Är desseutom en lung och cool tjej, enligt läraren! haha jadu.. men en grej bara. Att jag måste försöka prata mer. Sure, är den tystna typen. Men det får man helt enkelt leva med.. Och gladast blev man när man fick höra från mamma och pappa att jag är deras bästa barn som verkligen tar tag i skolan på allvar.. Mmm känslan efter ett  utväcklingssamtal då man bara känner sig full av nervositet och en massa hopp, men så får man ju bara en massa possetiva saker.. Haha seriöst, när jag skulle in i skolan så var jag nära på att skita på mig.. ingen aning, men det bara blev så att jag blev sjuk nervis när jag väl var där. AJA nu är det avgjort! :D nu har jag pluggat en massa på SO! och hoppas på att det blir något vättigt utav det. Nu är jag sjukt mega trött och ska gå och lägga mig i min sköna säng. Sweet Dreams♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0