Im Dance In My Own Way!

Yesssboooxx, Rubriken say it all! skulle igentligen träna idag men det blev bara inte så. Och eftersom jag typ bara legat i sängen hela dagen och inte gjort ett enda skit så satte jag på spotifyn, gjorde en lista med dom låtar vi har när vi tränar. Sen så körde jag mitt eget race! Haha kan ju lika gärna köra det här hemma och skippa träningarna. Oh Nonononono never! Men seriöst det gjorde min kväll och jag är så himla nöööjd! hihi.. men ville bara säga det. Och ge förslag! Har ni det sådär bajstråkigt? ja då tycker jag att ni skapar en lista med dom absoluta bästa dansmusiken sedan dansa loss! kom på gärna egna steg, allt blir så mycket bättre då. Och att ni känner er så mycket mer gladare och piggare. aja ha en bra kväll sålänge! LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0