Im Back =)

Nu är jag tillbaks från stockholm! Uft vilken dag! Vi åkte in till stan typ direkt på morgonen så vi skulle hinna shoppa lite. Ville ju inte liksom komma dit med samma pengar som jag kom med. Men tillslut blev det ett par jeans,en svart t-shirt och ett par örhängen från gina tricot. Awzume, behövde verkligen nya jeans! aja sen så gick vi runt hela dagen i stan. ville förska hitta justins nya julskiva men det var typ omöjligt. eller ja vet inte ens om den är ute en i sverige. Men hade för mig det? men i alla fall. Senare så skulle man hinna med tåget till nrkpg och här är jag nu. när jag kom hem fick jag reda på världens chock. Vill helst inte berätta, men jag TACKAR GUD på att ni lever!!!!! verkligen, hade nått värre hänt så.. vet jag inte vad jag skulle göra.... tack säger jag bara tack... Okej det blev en lite dålig stämning här emot slutet. Hm vad ska man göra nu? inget. Om just 10 min så börjar Mtv EMA 2011!! och jag blir så himla sur för att vi har inte ens mtv ju. ÅÅÅÅÅHHHH FML!. justin... aja får istället förbereda mig inför plugget imorgon. Utväcklingssamtal med. Hur bra är det efter ett höst lov? mm jätte bra!.. Uah orkar inte skriva mer. Bjuder istället på bilder på när jag var i sthlm! :)

Höstbilder till en början med.
Haha, använder löshår på vissa bilder.. Stå ut med det :')





























I Bowlingen. Yeeeey :D























Inte i bowlingen.....
Hihohihohiho. Gulle <3




Klockren bild.


I någon maskerad grejs inne i stan =)







HAHA, älska bilden!.. En perfekt bild på syrran.. så förstör man hela bakrunden. hiho..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0