Breaking Dawn

yeho, idag så var jag ju på bio och såg på den nya Twilight filmen Breaking Dawn. Den var heeelt galet bra! vilken spänning liksom.. heh.. och är man inne lika mycket i filmen som jag var så släpptes det några tårar.. Längtar redan tills del 2 kommer ut! :) i alla fall, sen kom jag hem och började ''plugga''. Så ska väl forsätta med det. Har dock prov imorgon och kommer inte klara det. Uhhh FML. gillar inte det här, inte alls. men aja, fick höra en massa beröm från idrotten i alla fall! YEY. Det var faktiskt kul. Fast jag stukade mitt finger. och det gör en massa ont. Ush. okej, men ska försöka plugga lite nu, sedan går jag och lägger mig. Sov Så gott! 



Och Edward är ju inte bara LITE snygg.... Team Edward? Åhja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0