blogg inlägg från storstaden!

Hej på er! allt väl? hoppas det. Kan börja berätta om igår, ja då kom jag med tåget från nrkpg och det var inte så himla svårt att hitta till carola och dom eftersom att precis vid det ögonblicket så ramlade en (full?) gubbe mitt framför dom och jag började dö garva innombords.. haha.. aja sen så tåg vi pendeln där ifrån och kom hem till carola och karim. Med niki. carola lagade en awsume lasagne och segade vi framför en film som handlade om en utomjording. PAUL. helt ok faktiskt! sen så vet jag inte hur länge vi var uppe... Sen Idag vaknade man vid 11 på grund utav att niki kittlade mig under foten.. haha men det var lika bra för anars hade jag sovit längre.. aja sen så fixade vi oss, vi drog ner och köpte lite grejor, vi fixade lite ''brända'' pannkakor och lekte med carolas lös hår.. påminn mig om att det står näst på min önskelista!.. höhö.. aja senare när alla hade slutat jobba så kom carola hem och vi skulle åka och spela bowling. vilket var kulkul. men poängen blev inget vidare bra. men aja kvällen blev helt ok ändå för sen när vi kom hem så skulle vi rasta ''grannens'' hundar. Så himla söta. Clinton & Rygan. golden hundar, älskar dom! så mysiga och stora.  sen nu har vi typ kollat på film på tv. eller ja.. niki har redan somnat här och som vanligt sitter jag vid datan .. hiho.. men aja, det var allt från mig. Imorgon vet jag inte riktigt vad som kommer hända. men carola sa att vi skulle göra nått men att det var typ som en överasking.. man är ju inte lite nyfiken heller... men okej ska försöka slänga iin något inögg imorgon med. ha det bra sålänge!



hiho en knas bild på oss från bowlingen förut. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0