22 november

Gissa vad jag gör?!?! pluggar... SOM VANLIGT! förbereder mig inför no omprov tills på fredag, samtidigt ett so prov som vi ska ha på en och samma dag! Uak, stressigt!... Och imorgon är det Matte prov. Yeeeeey. Självaste geniet på matten, ni vet.. Åh så himla skönt att nästa vecka blir det en hel vecka med bara musik! Profilveckan! skönt och skippa läxorna och typ få sovmorgon varje dag.. heho. Idag så var dagen ganska kort! vi hade bara två lektioner sen fick vi sluta vid tolv för att vi hade en pedagogisk eftermiddag. Yey, sen följde frida men mig hem. sen så har vi inte gjort så mycket en att spela på våra mobiler och lyssnar på musik och köpt energi drink. NOM NOM NOM. Chill. Men nu så måste jag plugga vidare, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0