vart är världen på väg igentligen!?

vi är inne i maj och så snöar det? så pafff! asso jag tål inte mer kyla jag gör verkligen inte det!! och om det kommer mer ? ja då får jag D-A-M-P ! det är ju fan maj och det är då alla ska vara ute och sitta under träden och lukta på sina blommor .. ni skulle sett min min imorse när jag såg att det snöa . ungefär såhär




seriöst!
vetni hur kallt det var på vägen till söderledskyrkan!? nej... Åhjuste idag började vi 9 och vi skulle mötas i kyrkan och sjunga i kör . lite sådär medel boring. men vi ska ''tydligen'' visa upp de på fredag. wow jag  kommer bli  känd med en massa uppträdande . tänk er CAMILA ALEGRIA ! det nya stjärnskottet! Mmmm det är ggrejjjer det . but it not would happen to me =/ föresten ! så var vi med i tidningen idag =D inte jag men våran skola när vi hade körslaget ! checka in http://www.nt.se/norrkoping/artikel.aspx?articleid=6803656
najs huh?;) hehe ja ni mina kära läsare , nu har ni fått se olika humörer i detta inlägg men just nu är jag glad för att jag är med min nicolas ! =D

hihi min lila zapito , jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0