seriously ..

Tack så mycket mamma ! nu är har jag vindruvefobi (Y)
Jag går till köket och ser ett paket vindruver .
och självklart så tar jag några godingar
mami och papi : tvätta dom innan du äter dom .
och jag går till kranen och sätter på den . jag drar förbi handen med full av vindruvor typ på en sek .
Papi: men camila , tvätta dom mera !!
mami: ja ! man vet aldrig vem som har pillat på dom . till och med råtter med har gått på dom !
( SERIÖST BLICK )
JAG SLÄNGER UPP VINDRUVORNA UPP I LUFTEN SEN SÅ KUTAR JAG IN TILL HALLEN !
ja , jag vet inte hur många gånger jag hoppade upp och ner på mattan och bara EEEEEeeeeeeeeeeeeeeuuuW , EEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUW!!! haha , jag duschade till och med ! seriöst jag tål inte råttor. har faktiskt haft mardrömmar om dom , och det var sjukt läskiigt ! typ hela rummet vad översvämmad av svarta råttor med RÖDA ögon!? ush. råttor, ormar,spindlar är mina största foobi . jag lovar jag skriker om jag ser något utav de . tro det eller ej men jag har badat med en spindel typ i säkert en halvtimme utan att jag visste något! och dn var inte liten .. ja ni sen kan ni ju bara gissa vad som hände... vet ni vad jag har märkt föresten!? exakt VARJE ÅR så sker det likadant! varje år så hittar jag en spindel i badrummet !! och det är bara en gång om året . läskigt .. dom planerar det säkert för att skrämmas :s . på tal om att skrämmas . Snön skrämmer mej verkligen .. är vinten 2011 redan påväg? det var snö över hela gräsmattan imorse och det syndes TYDLIGT! och så var det dö kallt . Men nej längtar verkligen te sommaren nu . vill kunna gå i shorts o linne <3
Oj detta blev ett ganska långt ointressant inlägg . Coolt ;p men nu mina läsare så ska jag äta tesito .ses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0