God nattt :))

Okejs nu har jag precis duschat , sitter här med en handduk på mitt huvud . tungt!. Imorgon så är det back to school! :D det kommer nog bli kul . fast veckan börjar med något körslag ? att alla i hela skolan ska typ sjunga skulle man tro? och sen ska typ friendsarna välja ut den bästa gruppen elller något liknande . frida är ju en friendsare ! hoppas du vet vad du gör nu frida ;) hehe men det blir nog as kul ändå :) ... men nu så ska jag försöka fixa mej inför sängen och så.... hmmm undrar om jag har spanska imorron ? har läxa och har typ inte gjort den . fast ja , det är ju typiskt mej . har typ aldrig lämmnat in någon spanska läxa! hihi bad girl . men man måste skriva om en hel uppsats om en film! som jagh inte ens kommer ihåg vad den handlade om eftersom jag kanske sov under hela filmen . aja nu ska jag dra mej :) ses

haha var bara tvungen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0