tack för dagen , love'u <3


TJOBRE!
allt ok? hoppas det :D nu har jag precis kommit hem från johanna och vi har haft det riktigt mys :) kan börja med att igår så grillade vi , vi spelade badminton? , och jaaa massor med annat.. bara umgicks hela tiden med allt och alla . senare så åkte jag hem till mej med henne för att jag skulle hälsa på min moder som hade sin lilla fiesta, sedan så åkte vi tbx till johanna för att jag skulle slagga där. kvällen slutade med att vi glodde på film '' tusen gånger starkare '' riktigt bra :) tillslut så gick vi o la oss .. vet inte när ? FÖRESTEN?  vad tror ni hände med den där galna prästen som bara gick runt och sa att jorden skulle gå under på lördag? tror att han fick massor av skit.. visste ni att ungefär 5000 tog självmord för det? så sjukt! men vi lever ;) aja sen idag så vaknade vi vid 11 trorja? vi glodde på film igen '' sex and the city '' sen tog vi en film paus och åkte till lindö, aboreberg, och tog oss en glass. va där en stund och solade oss lite med.. vädret idag var underbart ! camila gillar stort ;) aja sen efter ett tag sp pkte vi tillbaka och såg klart på filmen sen så satt vi på en annan  '' valentine day '' tror jag den hette.. filmnördar? såklart ;) aja sedan så skjusade dom hem mig och nu sitter jag här och skriver på bloggen.. har inga bilder nu tyvär men får hoppas på att det kommer :) just nu så ka jag bara ta dte lite lungt och fotta lite med pappas systemkamera ... ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0