strömmen <3

så!! nu har jag precis kommit hem från en springrunda runt strömmen . riktigt skönt var det. nu är jag helt slut och har typ fått värkar i benen och det är riktigt bra . 3 hela rundor . dom 2 själv sen så tog jag med mej kimberly ut med . tyckte med att hon skulle ut och röra på sig. så nu vill jag bara hoppa in i ett varmt bad och bara njuta..... FÖRESTEN ! idag var det en ganska chill dag i skolan. vi började halv 11 sedan hade vi no provet. tror minst på ett vg:) sen så had vi 2 timmars rast! jag lovar pether världens bästa lärare!! solat ute i alla raster . så himla skönt. men jaja nu ska jag bada :) pusshejje

utsliten efter 7,3 km springande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0