stan

idag så vaknade man vid 1 med kimberly brevid mig. vi käka frukost,fixade oss osvosv sen så skulle mamma till stan och jag ville följa med medans kimberlys familj ville till busfabriken och frågade om jag ville följa med .. och tänkte men hörru du? är vi inte lite för stora för busfabriken? spela roll.. jag orkade inte att vara busig idag, så jag följde ner till stan ist med mamma och där mötte vi maritza,nicolas och carlos . hela eftermiddagen så hade vi gått runt och tittat på massor med saker .. sen så kom man hem med.. guess what (AAAAAAAAA) ETT PAR SVARTA TYGSKOR! precis vad jag behöve! inga converse tyvär ,men jag blev nöjd :) sen så tog jag med mig hem ett paket av pollen tabletter.. mm jag har nog aldrig nysit så mycket inför folk .. men sen direkt när vi var i apoteket och sen så öppnade jag direkt paketet och stoppade in mig en tablett .. sen maaaaaaaagiiiii !! allting blev som vanligt.. inga kliande ögon eller snorig näsa .. världens bästa tablett I SWEAR<3 hihi aja nu så är jag hemma.. sjäälv ;) mamma fest, pappa stockholm ! så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Ohh föresten ... för er som undrar varför jag ej svarar på sms eller något.. min mobil e död. så kommer inte kunna använda den på ett långt tag. så jag får hoppas på en ny :D  hehe nejdå , mamma har redan slösat typ 1000 kr på mig den här veckan. aja bloggar mer sen pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0