rubrikerärsegt.

berättar lite om gårdagens...
igår var jag med frida och david. vi luffade lite runt i ektorp och vilbergen. så var vi hemma hos frida och titta lite på talang. . . . sen så smsade syyrran mej om vi skulle springa runt strömmen och ja. jag stack hem och klädde på mig och sen så sprang vi . kom hem vid 10 sen så sommnade  jag direkt för att jag var för trött. sen nu Idag så vaknade jag upp med världens träningsvärk över bena, magen,rumpan Överallt!! en massage skulle inte skada .. aja nu sitter jag bara här och tar det lungt. eller inte så lungt. jag nyser hela tiden :s jävla pollen . men nu ska jag ta en dusch senare så ska jag till maritza för att nicolas fyller 6 månader så att det blir som en liten mini kalas för bebis, Och självklart så får man inte missa Euro Vision Song Contest!  ... spännande. aja ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0