Överlevde hon eller vad!?

Yessboxx, nådde alla målen och jag hade gjort stora framsteg sen sist i typ alla ämnen. men att jag var lite för blyg i klassrummet!? haha du ska allt få se mig ... ;) men aja jag skulle känna mej stolt, och det är jag , tror jag. förutom att pappa typ hela tiden drog skämt och skrattade av halva tiden .. so akward .. men vad gör man ?... me i alla fall . så har jag prcis duschat . så nu ska jag bara föna av håret och platta sen blir det sängen på direktens !! anars så skulle min pappa dra ut hela sladden från datan till nån jävla grejjamojja, och vems fel e det?jo, j-e-n-n-i-f-e-r :s men aja, har ju en bärbarish som är trådlös MUHAHAHHA!  nää men nu ska jag vara alvarlig . 
GODNATT. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0