=o

oj oj oj måste igentligen sova nu!! men jag bara satt och tänkte sådär och sen så kom jag helt plötsligt fram till det verkliga livet!! SPANSKA LÄXAN !!!! UTVÄCKLINGSTAMTAL!!!!! shit vad mera!? fast nu har jag gjort spanskan i  sista minuten  *puust* fast utväcklinsamtal imorgon?? redan?? mina föräldrar vet inte ens att det är . inte jag häller för den delen men jag fick bara upp det , jag kommer ihåg den gången jag skulle till tandis och där på en lapp så ståg det '' 9 maj camila utväcklingssamtal! '' tänk om det är på morgonen? och så kommer det ingen? haha skulle vara bäst ju ... nä men seriöst . hatar samtal.. aja få se vad som händer imorgon .. FÖRESTEN!?
tog lite raandoom bilder förut på lokalen .. har alltid undrat hur jag skulle se ut i blont! och nu vet jag! ;) haha läägger upp bilderna imorgon :) hallonpussar

lite seg sådär ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0