Lite mer MMM i livet <3

Tjenare!
skolan var ganska soft idag. 3timmars no och sen bild/musik. efter skolan så följde frida med mig hem,  var där en stund senare så drog vi hem till henne. hemma hos frida så tog vi det bara lite lungt tills hon typ fick lusten att städa hela sitt rum!? blev nästan chockad.... och ja det gjorde hon i hela 3 TIMMAR. man bara tänkte shiiiet. men jag gjorde henne irreterad... ellerhur Märta? ;) hehe ... aja sen när hon var klar så drog jag typ direkt. fräckis ... hihi.. men sen så kom man halvägs hem och så möter jag syrran och typ frågade om jag ville följa med o handla. så jaaaa. så nu har jag preciis kommit hem .. har hunnit och duschat och nu ska jag äta min underbara choklad kaka... Lite mer mmm i livet! Marabou choklad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0