gästblogg.

gör en liten gästblogg här va?.
vi kom hem för en liten stund sen och det ända vi har gjort är att vara ute med hennes hund och varit i hennes rum.. hon städar sitt rum och det tar åratal innan hon blir klar, hon e inte ens på halva rummet än haha? men just nu ligger jag i hennes säng och chillar framför datorn, vi lyssnar på SPOTIFY också bäst! men aja camila kan inte blogga just nu just därför gjorde jag en gästblogg till henne men ni får ha det så bra, besök min blogg också http://fridadehlin.blogg.se.

sen vill jag bara säga till dej camila, du är en underbar vän som jag älskar över allt annat på jorden, du betyder mest av allt i loveju bejb! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0