Fredag

Fredag fan! dagen har varit ganska soft. Först slöjd! och äntligen blev jag färdig med min lilla... ehum tavla? där det står I ♥ U . Har hållt på med den hur länge som helst , så nästa vecka kan jag ta hem den . Sedan hade vi läsning där efter idrott. Vi vandrade ut i skogen och skulle bygga upp någon vindskydd? men lyckades inte så bra... efter idrotten så hade vi stuga sen så slutade vi. Sen så kom jag hem och satte mig vid datan och jag vet inte hur jag lyckades sommna sittandes upp på data stolen !? Haha , var lite övertrött xd  men vaknade till slut av att jag drömde om att jag hoppade ner från ett berg, och det kändes så verkligt att jag vaknade upp med ett ryck! döäckligt! aja jag överlevde ! sen har jag inte gjort så mycket mera. Shiet Kl har redan hunnit bli 22:29! tiden går ovanligt snabbt! men jaja nicolas är här ! så ska vara med honom lite . blöggar mer sen :) pösshej
trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0