27 maj

Haaalloooo !
najs med fredag idag huh? ;) åhja inte så långt kvar till sommarlovet nu... nästa vecka så går vi bara tre dagar i skolan sen nästa torsdag så tror jag vi har skolavslutning... om jag nu minns rätt.. eller om det var nästnäst torsdag.. men WHATEVER! fast det dåliga är att vi har massor med prov/läxförhör .. tex spanskaprov på måndag,franska läxförhör på tisdag( HATAR'T ) , soN tills på onsdag och sedan ett no prov tills nästnästa vecka!!! sedan är allting färdig och sen HAR VI EN AV ÅRETS LÄNGSTA RAST !!! SOMMARLOOOOOOOV !! WOOOHOOO. hihi.. aja idag så var det skola .. först syslöjd och jag hann  färdigt med min lilla '' I ♥ U '' tavla och sen hann jag göra ett armband.. skulle igentligen gjort fler.. men i alla fall sen så var det idrott och tillslut stuga. direkt efter skolan så drog man ner till stan med bästa frida. Hem fick jag med mig.. ingenting .. haha är verkligen dålig på att slösa pengar.. när jag väl är i stan så köper jag aldrig nått men sen... hehe aja sen så kom man hem och satte sig vid datorn.. sitter på två datorer just nu . en där jag sitter och lyssnar på musik med hörlurar på och en där jag kollar allt annat . riktigt najs. aja nu så vet jag icke vad mer som händer senare men det får man se. bloogggar mer senare pöss..

bjuder på en bild som jag tog förra veckan i skolans toilet .. egen ! åhja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0