21:06

Ursäkta för min dåliga upptadering idag! eller ja ni kanske redan är vana med att jag nästan alltid bloggar på kvällarna ! Idag så var min dag helt ok . Först så hade jag tid på sjukhuset .. undersöka mina öron osvosv. sedan så kom jag kanske till skolan typ vid 11 någon gång och hann till soN. efter so så hade vi klassråd och vi bytte platser . min plats var väl ok .. fast nae. aja sen så stannade man efter skolan på bilden för att göra färdigt min och fridas drömrum, något  fick vi gjort i alla fall.. jag var där till halv 5 för sen orkade jag inte var där mer .. sen när man kommer hem så hittar man nyköpta kläder ! :D haha älskar den känslan när man kommer hem och man bara ser något nytt. aja för det mesta var allt från cubus . super snygga linnen,tröjjor + vita leggins ? som ser ut ungefär såhär
Camila gillar... Nu fattas det bara några nya skor helst converse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0