20 saker jag vill göra innan jag dör !

1. träffa emil <3

2. spara miljoner i banken sedan flytta utomlands ett tag ! helst spanien/usa :)

3. träffa justin bieber och krama om han och säga : I LOVE YOU <3

4. GÅ NER I VIKT! och få en snygg kropp . 

5. dansa som ett proffs .

6. fixa en sweet sixteen fest på en strand där alla får komma ;)  

7. åka på en seegway mitt i stan :D

8. skaffa en egen hund som jag lär allting så att jag kan lita på den till 100%

9. springa fram till en främmande människa, krama om denne och säga '' heeeeej, gud, vad kul att se dig'' 

10.
skriva 10 låtar! har skrivit 3 .. :)

11. sova under stjärnorna med den man älskar .

12. kunna flytande spanska !! vilket jag inte kan eftersom jag är rätt dålig på uttal *skäms* och såklart flera andra språk :D

13. skaffa en tatuering med en någon fin text + navelpiercing ! :)

14. ha en gaderob som är lika stor som en klädaffär ;)  

15
. ta studenten!

16. 
 skaffa barn

17. få en stjärna uppkallad efter mig ;)

18. skaffa körkort.

20. dö lycklig och gammal . känna att man har fått det bästa av allt i hela världen , och såklart träffa alla underbara människor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0