02:03

Jag sitter här och äter citron... Och det är surt som fan! Vet faktiskt inte varför.. Men fick för mig att jag skulle bli piggare, Och det går inge vidare. Föresten såg ni på Esc!? Visste inte ifall jag skulle vara arg eller glad. För det första Italien sög så att Sverige gärna kunde ha kommit 2a.Azerbaijan? jag kommer inte ens ihåg deras låt. fanns andra som var så sjukt mycket bättre än dom. Vilka jag gillade var nog ... Finland-Da Da Dam, dom från irland tror jag ? Jedward-Lipstick , sen tyckte jag hon Lena - Taken By A Strange var ganska bra, pluss att hon var dösnygg. Fast ja Eric Saade är först på min lista. Men aja Sverige fick i år en bra placering... 3:dje plats. Eric Saade, Fredrik Kämpe , Ni är Bäst!
Nu ska jag dra mig ... Godnatt

Kommentarer
Postat av: frida

hatar azerbazijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanbajs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men blogga mer bejb

2011-05-15 @ 22:09:01
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0