skippa rubriken Tack!

drar igenom tisdagen lite snabbt!!
försov mej på morgonen! mm ja jag hade satt kl på 6 men sen så sommna jag sen vakna sen sommna osvosv , säng djäveln ville ha mig kvar :J men man kom iväg tillslut *puuust* sedan som vanliga tisdagar så har man franska och sedan engelska. I jumpan så var det lite man-fick-göra-vad-man-ville. i typ 20 minuter? seriöst så tycker jag att jumpa lektionerna har blivit tråkiga! man gör inte så mycket, än och bara dansa eller friskis pass , sure äre alltid kul o hålla på med sånt med! men man skulle kunna göra det på ett lite hårdare sätt om ni nu fattar vad jag menar! altså mer styrka och sånt :) aja dom 20 minuterna i mitt liv får jag dra igen med något vettigare ändå ;) fast det tog nog minst en timme eller halv för mig att komma hem eftersom man var tvungen att följa med erika o hämta saker och tillslut så vart vi kvar där bara o chilla. Men  sen när man kom hem så var bägge syrrorna hemma och min lilla älskade nico med! Åh juste jag fick en poster på justin bieber sjukt stora Loooove them ! ska sätta upp dom snart ;) men vet inte vart , i taket kanske ! hahah då har man något att stirra på under natten... Mmm ja det blir peerfekt!! ;J Nu vet ni vad så ska jag sätta på tv o glo på JS :D haha har sagt det minst 3 gånger!;) pussen :*

bbilder ppå nnågra ffrån mmin ffina ddag!! <3

kimberly visar sina moves ;)







Chillar ut =)


suddis bild på mej ;JJ


slänger in en bild på min tjockis med <3 älskar dig nicolas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0