JB I LOVE U <3

I am back från biot NEVER SAY NEVER! oj säger jag bara OJ OJ OJ! detta var verkligen värd pengarna. jag tror att jag aldrig har vibrerat så mycket i min kropp i hela mitt liiiiiv! Så obeskrivligt! man fick se den riktiga justin. hur han igentligen var och han var så nära mig som möjligt!!!! ( det var alltså i 3D ) men jag älskar han verkligen så mycket! han är min idol! jag avgudar han verkligen. finns inga ord för beskrivning just nu... kan bara säga att jag älskar JUSTIN DREW BIEBER! Hans sätt o svänga med håret, hans sätt att le och prata, hans sätt att sjunga med den underbaraste hesa rösten som finns i denna planet, hans sätt att få ögon att glittra helt gyllen bruna i de ljusa, hans sätt att säga att man aldrig ska ge upp sina drömmar: Never Say Never , hans sätt att charma , hans sätt att få en att bara bli knäsvag.... skulle kunna skriva en hel bibel just nu! ( o tror mej det vill jag ) men då kommer det inte ta slut haha ;) men I tell that one time again! I LOVE JUSTIN DREW BIEBER <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0