hey shickashuckibummmbuuumm=D

Jaha ni , denna söndagskväll har väl vart toppen . jag gillar inte söndagar men man fick tillbringa iaf med ''La familia'' :D. maritza har vart här med carlos och nicolas och gud vad han växer. idag fyllde han 4 månader! kan man tänka sig?nää . men det gör inget för att han kommer alltid att vara min bebis oavsätt vad;) nu när dom har gått så känns det helt tomt. =/ menmen jag håller på att göra mig i ordning... ni vet borsta tänderna, proactiv,ansiktsmask,smörjkrämer, osvosv så jag känner mig som en bebis rumpaa(a'  Imorgon så är det skola. inte bra. inte ens ett dugg bra. jag gillar inte skolan. för det första för att det är matte!  jag gillar inte matte. och för det andra för att vi har svenska ! ( jag gillar inte svenska upprepar rösten ) haha nej inte den här gången!;) denhär gången skulle jag säga : jag gillar inte svenska för ATT imorgon så skulle jag lämmna in någon reflektion om antiken och hela den skiten men jag har inte ens gjort klart det. så... jag kan redan se den där ansiktuttrycket hos annchalotte där hon säger Hmmmmm. okej då gör färdigt den på torsdag och sen kommer jag happy face : Åhh tack! :D sen kommer jag få en kaka. hihi sen räddar det min dag! eller nej för sen på spanskan....... Hahah shit ska inte snacka massa bullshit. det räcker med att jag inte har nått att göra så att jag skriver massa skit på bloggen. men så är det med mig! jag mår toppen.liiiiivet är toppen

vill ni veta hur jag ser ut just nu? klart ni vill! titta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0