en vanlig morgonsnatt

Ny dag! kl är 01:20 på natten och jag är faktiskt inte trött. jag tror att det bara är jag som är vaken och jag har volymen värsta högt. hihi vad dum jag är. men jag har faktiskt tråkigt! så tråkigt att jag gjorde min spanska läxa som är tills på måndag och den handlar om delfiner! cute :') snackar med älskling med :* och lite sådär. anars så vet ja inte riktigt vad jag håller på med. Mh Idag är det finalen i melodifestivalen!! så taggad för o se vem som vinner i år! fast jag tycker att folkets röster har fan blivit sämre o sämre för varje år. jag menar hallå !? vart tog sveriges musiksmak vägen. SARA VARGA? visst,visst hon är skitfin o så men låten? Ae.. Oh my god!? fan man blir ju helt chockad och tror att man har hammnat i värsta candylandet! Själv så vet jag inte riktigt vem som ska vinna.... men hoppas på någon som verkligen passar för eurovision ! jag menar någon gång måste det hända? att sverige vinner Eurovision ? uuursh blir så mycke tänkade!! kan inte pressa mig såhär. Jag dricker cola och det är så gott! och om man inte tycker det så är man dum i huvudet!! seriöst. Något som är bra det är spansk musik! haha man får aldrig nog av det ! skulle kunna rabbla upp massor med låtar men den där ''HTML'' är ju pajj ! om man nu kan säga att den är pajj? men MAKANO IN MY ♥
OhRight ska väl ta och avsluta mitt lilla inlägg( Lilla? ) hihi pöss

en nytagen bild sådärva! :D HEJDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0