Spökbacken

Spökbacken idag med alla 7:or vart helt Najs faktiskt. Det var första gången i hela mitt liv som jag har åkt skidor, o jag måste säga att man vart ganska överaskad. Först så åkte man den lilla barnbacken sedan den stora . Ramlade hur många gånger som helst både bakåt och frammåt men tillslut så kunde jag stå med båda bena på den mjuk/hårda snön =D . Tihi. Bilder tog man självklart. men min kabel är envis , så jag laddar antadligen upp imorgon;). Efter en lång dag i spökbacken så kom jag hem o tog ett varmt långt bad. jag hållde nästa på o sommna vid badet . jag trodde att dagen redan tog slut. men sedan så kommer tova mitt upp i allt o frågade om vi kunde dra till gårn. O det gjorde vi(a' där så mötte man frida,salome o några fler. sedan så gick jag hem o nu sitter jag här, precis här just nu o bloggar.  Jag är Super trött. ska lägga mej tidigt nu. Godnatt=)

/Camilaalegria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0