smärtsam dag haha

ja torsdag idag! eller nejnej är de onsdag ?vettifan ... SKITSAMMA . det var -slå vem fan du vill dagen idag, och ni tror inte att man fick massor med slag ? Huh imorgon så är det -slap a bitch day Goosssh säger jag bara! måste va beredd för att jag vet att FRIDA kommer vara en av dom som kommer Slapa mig. Aja idag ( onsdag? ) så har vi haft en lång 4 timmars No och sedan bild/musik. Fick 2 kryss alltså vg i musik provet! HA! fast jag håller ju på och lära mig spela gitarr och det är ganska förrvirrande med alla fingrar här och där. Och sedan den där låten HÅLL OM MIG SLÄPP INTE TAGET Böööööööööööh uttjatat eller vad säger ni? men det var skojs. eller inte. Vad gör jag nu? jo jag är ensam hemma och har vart det hela dagen själv. ganska skönt faktiskt men ensamt haha.
Gaaah nu ska jag inte skriva massa onödigt skit. som  jag gjorde precis nu! aja pöss

/Camilaalegria

bjudabjuda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0