O R K A!

sitter en trevlig stund med familjen och käkar pizza samtidigt som man tittar på repriset på melodifestivalen ( haah ni tror säkert att jag är ett melo freak ) efter ett tag så började jag pilla med lösa tand och den blev så lös att jag drog ut den! Det är faktiskt min sista mjölktand:$ pappa sa att jag skulle skölja munnen med salt vatten och det var inte gott kan jag säga, men det tar bort bakterier(y' och nu så känner jag mej tantig. Det är inte fint och ha 2 hål bara rakt igenom. Nu så kan jag inte le eller visa mig utan att folk säger någonting! och tro mej det  kommer dom -.- men om bara om några månader så blir allting peeerfeekt om den växer snabbare ja . som min andra tand som jag kanske tappade för 4 månader sen och den har fortfarande inte växt ut! Juste jag kanske kommer få tandställning bara för att JUST 1 ful tand kommer växa sne.buuuuuuuuuuuuuuh! räcker det bara inte med att man ska operera käken? NOG snackat om tänder man blir ju paff. så vad har ni gjort denna söndag? dragit ut tänder ni med? nahe... jag ska nog plugga lite matte. fast tror inte att jag kommer komma någon vart ;)men aja =) jag återkommer (a' puss

/camilatantalegria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0