home

Nu har jag precis kommit hem ifrån frida eller ja , för kanske en timma sen. men aja , när jag kom hem så skulle moder och fader till stan. dom var stiliga hehe. under hela helgen så har dom faktiskt bara vart ute och inte hemma. för att typ nästan hela min släkt har varit i chile och så har alla kommit tillbaka. så det är lite så där. ( jag kanske ska till chile nästa år!!!! ) och sen när jag kom hem så hadde Rossana tagit hem chilensk chocklad kaka till mig. Jätte god är den! sådär mjölkigmjuk med stora nötter. mmmmmmmm man njuter! hihi så hadde man fått nån mysig tröja :) Tack tia♥ nu sitter jag här och latar mig. ska ut med boby snart. och så ska jag duka bordet för att kl 4 någon gång så ska papi och mami  komma hem med pizza(y' bloggar snart igen Puss:*

Bhuder :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0