Hahah kej

Har du någon gång haft en HyperNervoKustiskaFragmaKontraVibrationer? En enkel förkortning av= Hicka! haha shit, vem va ''Han'' som kom på det namnet? kan ju inte ens uttala det ju.Hihi Vidare till min vardag! började med matte/prov. fick ett G och det får man väl nöjja sig med. sedan hade vi svennish och man typ somnade för det var såå långtråkigt =/ man borde typ göra mer show när man ska undervisa elever!! jag menar att sitta runt ett bord och en talande människa som står just där framme och snackar ,snackar,snackar,snackar Ja i storsätt så kan man snacka huur länge som helst men det orkar man ju inte va med på. Så varför inte göra det på ett roligare sätt? ex substantiv är saker på ting till exempel boll och ring? WtF? ta fram dom där bollarna istället och skjut dom på alla TINGEN man ser!! det skulle vara både lärande och kul! men domdära lärarna har ju ingen fantasi alls! dom vill att man ska lära sig saker men det är så tråkigt att man glömmer allting förr eller senare. MenMen vad gör man inte för dom envisa -.- efter svenskaah så var det mat sen efter det så var det mentorstid. och tillslut spaaniish. Alltid lika glad på spanskan haha. känner mig som hemma där ju ;) man är lixom mer Friare och det är helt okeey för mig(y' sen har jag bara vart hemma. Pluggat hela dagen. ska nog forsätta plugga lite franska till. Chéris revoir

HAHHA älskar sånna bilder! det gör ens dag :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0