*Gäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääässp*

denna kväll har väl varit ganska okej. gick ner till stan och mötte carola och gonza. filmen var väl bra. men kunde vart bättre ;) mer skratt ville man ju ha! aja sen så..... JUSTE vi gick mot bussen för att vi skulle typ vänta på den i 20 minuter. sen det kommer typ 8 polisbilar som omringade spårvagnen. det var typ 2 st ungdommar/män? aae vet inte och dom var i spårvagnen så dom hade väl typ skrikit och hållit på där inne mer vet jag inte men det var nån som sa att dom hade droger och skit. sen polisen sliter ut dom och den där snubben började spotta på polisbilen och typ började skrika massa saker. sen så var det som om den ena polisen  gjorde något så att han började stortjuta . heeelt wieeeeeeeeeeeeeeeerdooooo. aja det är ju fredag och alla var väl fulla även om den bara var något vid 9? hahah Norrköping is the shiet. sen så kom man hem och jag skulle hjälpa syrran med att göra en smörgås tårta för att imorgon fyller brorsan år. så det ska väl firas (y' blir en hel del folk här hemma:D sen nu så är jag skit trött men försöker pigga upp mig med musik och godis och det funkar alltid ;) hihi få se vad som händer nu Bays


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0