Freedaaag :D

sitter här och mumsar i mig en stor fet banan. vet att jag alltid får ont i magen efter det men det tar sitt slut(a' Fan vad härligt med fredag. fast det var ännu ohärligare när jag vaknade kl 4 på morgon och det stor snöade ute! neeeej det har blivit vinter igen typ 15 cm snö ( sa frida iaf) och jag som trodde att våren var här. det var typ bara små klumpar kvar men nej nej sen så är hela norrköping täckt av vit snö. Buuh! men skolan var okej. ganska okej. ingeting speciellt hände . utan bara det gamla vanliga . men sen kom jag hem KLÄDDE AV MIG JACKAN , AV MED SKORNA , SJÖNG MED MINA HÖRLURAR SOM JAG HADE I MINA ÖRON och sen så ramlade jag när jag skulle gå emot köket. helt ärligt så känndes det som om någon gjorde krokben eller nått ,men jag bara ramla. HAHAH!  sedan så sitter man här och undrar om vad man ska göra denna fredag. Min syster är ju här från göteborg :D får väl ta och träffa henne snart :) men ja ni . ha en bra fredag era grannater pöööössh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0