dålig upptadering!!

sorry for that! men har värkligen haft det fullt upp.
Igår: så var det ju fest här hemma. brorsan fyllde ju 27 år eller igentligen fyller han år idag men det blev en innan firande ;) men innan festen så var jag i stan med typ med familjen . med mig hem så tog jag med mig en fin tröja. aja sen så kl 6 så kom alla kusiner,farmor,farfar, ALLA i släkten liksom :):) vi hade det jätte roligt men ef´ter det så följde jag med johanna hem för att sova över. så vi hade det lite mysigt. kollade på film Easy A ! fattade typ inget så jag sommna hahah men hörrni!? jag har faktiskt lite bråttom för att vi ska dra ner och käka i nån kina rausturang ( asso inte med johanna ) jag är hemma nu från klocket ska alltså dra med familjen MEEEEn bilder o sånt kommer senare PUssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0