Camila genom åren! :o

Oherregud! säger jag bara. hittade en bunt med gamla minnen , det fick mig att tänka tillbaka till den tiden. gud vad allting var bra då ! och så liten med .

on the beach


haha , gillar den här (y'


kusiner ♥ (tror ja )









hahah, jag bara huh? :p



Barndoms vännen Camila alegria och Camila Ramirez♥

happy=D


Lolito! min första hund som nu är i himlen ♥


Ojoj, det kanske ni inte visste men detdär var faktiskt innan jag hade
opererat mitt öga.


min första cyckel! haha kommer faktiskt ihåg det där! ^^


Little Princess (a'


vi lekte faktiskt att vi var en vampyr där!! :$


korthårig -.-


bebis






haha vart överdrivet många men enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0