B

tjena bajskorvar! få tal om bajskorvar. Ushh säger jag bara. Jag skulle hämta bommull i badrummet. och det var värkligen tur att jag tände lampan för anars så skulle jag fått hundbajs skit på min fot ! bobby hade bajsat. Men snälla håll tyst om det. ingen vet !! för anars så skulle mamma och pappa få världens största... Ae vet inte vad. men gjorde rent efter och vart säger jag inte vart jag slängde det. (utanför fönstret ) im bad ^^ ← det ska föreställa djävulska horn! okej släpper det nu. Här ska det plattas. plattången är nog redan het, så det ryker om den! vet ni vad jag lyssnar på? s p r i n g f ö r l i v e t:$ kan verkligen inte fatta varför jag gör det men den har gått så många gånger på min spotify så att jag kan hela texten. Hhaha minns ni på något inlägg innan då ja typ integillade henne? men jo den är väl okej haha pinsamt! okej men ska springa emot plattången nu ! see u soon baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0