7 Mars! :D

Och vet ni vad det innebär? Ajjamänsan jag har Namsdag. Camilla! fast igentligen så stavas jag med ett L men det gör inget. ( för den här gången bara! ) hihi har fått många grattisarxD och när jag kom hem så hade mami gjort en kladdkaka mums. Aja grattis på alla camillor !:D Men ojsan märkte precis att jag bara trallade in här. jag har ju inte vart aktiv på bloggen på en ganska låååångt tid. Why? jo jag har inte orkat helt enkelt. fast nu så saknade jag bloggen , så nu ska jag blogga dag ut o dag in. lovar! :) Fast igentligen så bloggade jag igår  , men jag råkade klicka bort hela skiten så jag vart irreterad och sket i det. Vad gör jag nu? Jo , jag håller på att lägga min proactiv solution och så lyssnar man på Ullrik Munther-born this way. måste säga att han är riktigt bra. skön röst med. Sen ska jag faktiskt plugga lite kemi. Ha det en bra kväll puss.


/Camilaalegria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0