10 mars

Hejsan, ( hihi låter inte som mig! ) HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! kom hem nyss från skolan. man kan säga att den här dagen har vart för jävligt. För det första så sa jag att det var slap a bitch day idag ooo som tur så lever jag :) aja sen på morgonen så fick man ett gulligt sms. eller hela dagen så hade jag fått sms från nån som jag inte visste vem. men ''han'' gick i min skola o massa skit. visste inte vem det var så jag var på det dära glada humöret. sen efter maten så visade sig att det var salome.-.- . vart typ fett irreterad sen haha men nae det var taskigt :o för nu är jag messlös :( fy dig..... mm ja var var vi, ah juste först i skolan så hade vi svenska sedan so och till sist och inte minst Livskunskap . sen avslutade man det hela med att ja dissade amanda i lidl och sedan dissade jag steffie så nu sitter jag här ensam =/ fast jag äter chilenska bakelser så gott <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0